Woonruimte gemeente Vught

Is er nog ruimte voor nieuwe woningen in Vught?

En voorziet de nieuwe woonvisie in het woningtekort waarmee ook Vught, Cromvoirt en Helvoirt te maken hebben?

Gemeentebelangen hoort heel graag van u waar u kansen ziet liggen voor het realiseren van woningen op                                                                 dinsdag 14 september a.s. bij De Oude Herberg in Cromvoirt aan de Sint Lambertusstraat. Aanvang 20.30 uur.

Welke locaties acht u mogelijk? Waar kan direct gebouwd of herontwikkeld worden? En aan wat voor soort woningen denkt u dan?

Hierbij staat de woonvisie “Groei met Vughtse Kwaliteit” centraal. We zijn immers een mooie gemeente en willen dat ook graag blijven.  De ambitie tot 2030 wordt gesteld op het realiseren van 2.000 woningen, want de gemeente Vught blijkt erg in trek onder woningzoekenden.

Onderstaand overzicht geeft mogelijke ontwikkellocaties weer die worden genoemd in de woonvisie 2021-2025. Ziet u andere mogelijkheden? Praat mee en laat het ons weten!

Mogelijke locaties

De Wieken terrein particulier             10