Peter Pennings

Peter,

Met groot verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van "onze" Peter.

Peter een persoonlijkheid in hart en nieren die stond voor de lokale belangen en bevolking.

Hij heeft zich jarenlang met veel toewijding ingezet voor Gemeentebelangen, eerst als raadslid en vervolgens 10 jaar als wethouder en loco burgemeester tot 2021.

Onder zijn bezielende leiding zijn tal van mooie woningbouw projecten in Vught gerealiseerd welke altijd een nagedachtenis zullen blijven van zijn passie.

Wij kennen Peter als een zeer betrokken, warm en aimabel mens die de tijd nam voor iedereen en waar een gesprek nooit teveel voor was. Zijn open benadering heeft er voor gezorgd dat hij bij veel inwoners graag gezien was.

Wij zullen Peter en zijn kennis enorm missen en wensen de familie sterkte met het verwerken van dit grote verlies.