Ruimte voor bedrijven, Nu en in de toekomst

Vul vóór 26 oktober a.s. de enquête van de gemeente in en geef aan welke (toekomstige) ruimtebehoefte u als ondernemer heeft:

Tijdens de commissievergadering vroeg ons fractielid Guus van Woesik, tevens ondernemer, hoe het staat met de voortgang van het ruimteonderzoek onder ondernemers, daar de uitkomsten hiervan in het laatste kwartaal van dit jaar gedeeld worden met de raad.

Het college antwoordde dat ondernemers hiervoor een enquête kunnen invullen op WijinVught. Van Woesik benadrukte dat hieraan niet veel ruchtbaarheid is gegeven en dat het beter is Vughtse bedrijven hiervoor actief te benaderen. Wethouder Du Maine zei vervolgens toe hieraan gevolg te zullen geven.

Gelukkig hebben wij van diverse bedrijven vernomen dat zij inmiddels bericht hebben ontvangen van de gemeente waarin verwezen wordt naar de enquête die onderdeel uitmaakt van het onderzoek uitgevoerd door Stec Groep. Fijn dat de wethouder het advies van Gemeentebelangen zo snel heeft opgevolgd.

Gemeentebelangen vindt dat er pas sprake is van gedegen onderzoek als zoveel mogelijk bedrijven hun mening kunnen geven.