Oud-wethouder en raadslid Joseph Verzandvoort overleden.

Gisteren bereikte ons het trieste bericht dat Joseph Verzandvoort op 73-jarige leeftijd is overleden. Joseph was al jaren actief voor onze partij, als raadslid in de periode 1986 tot 1998 en later van 2014 tot 2019. In 1996 trad Joseph aan als wethouder namens Gemeentebelangen en werd tussentijds opgevolgd door wethouder Van Laarhoven. Om gezondheidsredenen moest Joseph zijn raadswerk met tegenzin neerleggen.

In Joseph verliezen wij een fijn en aimabel mens die voor een ieder klaarstond.

Als raadslid stond hij voor zijn mening en was hij zeer kritisch op het handelen van B&W. Joseph beet zich vast in de materie en was alleen op basis van steekhoudende argumenten te overtuigen. Joseph was maatschappelijk actief en stond midden in de Vughtse samenleving en daardoor benaderbaar voor een ieder.

Joseph was actief bij diverse verenigingen en stak overal zijn voelhorens uit. Hij was ook een grote kracht in het bestuur van de kringloopwinkel en trad op als dagmanager.

In 2020 reikte burgemeester Van den Mortel aan Joseph een meer dan welverdiende Koninklijke onderscheiding uit voor al zijn inzet voor de Vughtse samenleving.

Gemeentebelangen leeft mee met de familie en wenst hen veel sterkte toe de komende periode.

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met dhr. Jan Jonkergouw, Voorzitter Gemeentebelangen Vught, 06 – 18 16 87 48, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..