Gemeentebelangen

Vught - Cromvoirt - Helvoirt

U heeft al bepaald: Op 1 januari 2021 is de samenvoeging van Helvoirt bij de gemeente Vught een feit. Wij heten u van harte welkom!

Hierbij stellen wij ons graag aan u voor: Gemeentebelangen Vught – Cromvoirt – Helvoirt. Dit is DE lokale politieke partij die de belangen van haar inwoners op de eerste plaats zet.

U bepaalt

Gemeentebelangen Vught  bestaat al ruim 55 jaar en heeft al veel kunnen betekenen in en voor de inwoners en de gemeente.  Maar we zijn nooit klaar. De wereld om ons heen blijft veranderen. De komende jaren komen er nog vele activiteiten waarover beslissingen genomen moeten worden. Gemeentebelangen Vught – Cromvoirt – Helvoirt is altijd actief en kritisch. Bepaalt u mee?

Wat vindt u belangrijk?

U woont in Helvoirt en weet als geen ander wat daar speelt en wat er moet gebeuren om de leefbaarheid en veiligheid te vergroten. Bepaalt u mee?

Laat ons weten wat u belangrijk vindt