Coalitie 2023 -2026 Een nieuwe start

Nieuwe coalitie

Het heeft even geduurd, maar we zijn er uit! Vught heeft een nieuwe, brede coalitie die bestaat uit Gemeentebelangen, VVD, PvdA-Groenlinks en CDA. Op 25 mei jl. is het nieuwe coalitieakkoord gepresenteerd en tijdens de extra raadsvergadering van 1 juni a.s. wordt de nieuwe wethouder geïnstalleerd.

Jos den Otter zal namens Gemeentebelangen Vught plaats nemen in het college. De portefeuille welke Jos als wethouder gaat krijgen bestaat uit Woningbouw, Onderwijs, Jeugdzorg en Jongerenbeleid. Deze onderwerpen bevatten veel speerpunten van onze partij en wij zijn dan ook blij om mede aan het stuur te zitten om deze punten vorm te geven. Wij kunnen hiermee onze achterban maar eigenlijk de hele gemeente Vught beter van dienst zijn.