Hart van de Baarzen

Vught, dinsdag 20 april 2021

Betreft: Bewonersavond toekomstvisie ‘Hart van de Baarzen’

Beste bewoner van de Baarzen,

Onlangs ontving u een brief van de gemeente Vught met een uitnodiging voor de digitale bewonersavond van vanavond via www.youtube.com/gemeentevught waarbij de toekomstvisie rondom ‘Hart van de Baarzen’ met u wordt besproken.

De visie heeft betrekking op de volgende punten;

• verplaatsing en uitbreiding van Lidl supermarkt naar locatie Baarzenschool
  • omvorming van basisschool De Lichtstraat tot kindcentrum
  • woningbouw in het zuidelijke gebied (94 appartementen)

Raadsleden kunnen wel mee luisteren tijdens de bewonersavond, maar niet actief deelnemen.

Wij verzoeken u dan ook uw wensen en ideeën ten aanzien van de ontwikkelingen van uw leefomgeving vanavond kenbaar te maken en eveneens met ons te delen.

Zo ontstaat een plan dat kan rekenen op een zo groot mogelijk draagvlak.

Een voorbeeld hiervan vindt u op www.poortvanvught.nl waarbij buurtbewoners zélf invulling geven aan hun omgeving. Ook binnen uw buurt is een bewonersgroep actief.

Kijk daarvoor op www.hartvoordebaarzen.nl

Vanzelfsprekend luisteren wij vanavond mee en vernemen graag van u via www.gemeentebelangenvught.nl of per Whatsapp op nummer: 06 – 44 39 40 10.

Met vriendelijke groet,

Fractie Gemeentebelangen