Openbare fractiebijeenkomst 12 februari a.s.

Op dinsdag 12 februari a.s. 20.00 uur houdt Gemeentebelangen Vught weer een openbare fractiebijeenkomst in Café - Restaurant Den Heuvel aan de Loonsebaan 88 te Vught. De fractie wil graag met u praten over de voorstellen voor de komende commissievergaderingen Ruimte, Bestuur en Samenleving en de Raadsvergadering.
Uiteraard is er ook ruimte om overige onderwerpen, waar u als burger of ondernemer mee te maken heeft, bespreekbaar te maken. De informele sfeer en laagdrempelige omgeving biedt ruimte om van gedachten te wisselen met de fractie, zodat meer inzicht verkregen kan worden. Gemeentebelangen Vught hecht veel waarde aan de mening van Vughtse, Cromvoirtse en toekomstige inwoners uit Helvoirt. Al meer dan 56 jaar haalt Gemeentebelangen Vught kracht uit de bevolking door tussen de burgers in te staan en in gesprek te blijven met hun achterban.
Uw inbreng is voor ons van belang. Dus wees welkom en praat mee, iedere mening telt!