Gemeentebelangen is er klaar voor..

Met trots presenteren we ons verkiezingsprogramma en kandidatenlijst.
Een programma dat in samenspraak met velen is samengesteld en een kandidatenlijst met nieuwe en bekende gezichten uit Vught, Helvoirt en Cromvoirt. Allemaal klaar om Vught van dienst te zijn.

Het verkiezingsprogramma geeft aan de hand van de thema’s: Bestuur en Inwoners, Wonen, Leven en Meedoen, inzicht in waar Gemeentebelangen voor staat; wat ze wil bereiken. En het is niet toevallig dat bij de belangrijkste speerpunten met stip op 1 staat:
‘Jij bepaalt en de nieuwe wijkmakelaar denkt met je mee’.
Dit gaat over burgerparticipatie, meedoen, verantwoordelijkheid nemen. Kortom: participatie. Zo nodig ondersteund en gefaciliteerd door de Gemeente.

Daarom is het voor ons logisch dat voor het samenstellen van dit programma te rade is gegaan bij de vele organisaties en instellingen uit Vught, Helvoirt en Cromvoirt.
Nieuwsgierig geworden in wat Gemeentebelangen voor jou kan betekenen? Lees het programma. Vragen of opmerkingen horen wij graag.
Maak daarvoor gebruik van de knop op onze site.

Gemeentebelangen
Lokaal de beste.