Verkiezingsprogramma “Vóór Vught”

Ons verkiezingsprogramma “Vóór Vught” is klaar! En daar zijn we trots op.

overhandiging

Zondag 18 februari 20018 zijn tijdens de aftrap van onze campagne, de eerste exemplaren overhandigd aan ons oudste én jongste lid. Want Gemeentebelangen is er voor jong en oud. Dat is ook terug te vinden in ons programma dat mede met uw input tot stand is gekomen.

Uiteraard willen we u ook graag nader informeren over de inhoud van ons programma. Daarom kunt u vanaf nu het volledige verkiezingsprogramma 2018-2022 doorlezen op onze site.

We vinden het fijn dat we in de afgelopen jaren op uw steun konden rekenen en hopen dat u ook de komende periode weer lokaal gaat stemmen op Gemeentebelangen Vught.

Vóór Vught, daar staan we voor!

Hartelijke groet,

Gemeentebelangen Vught